Monday 3 January 2011

Having VISA or not having VISA, that is the question...

Quin "despiste".... Això del visat em pensava que seria més fàcil, però tot plegat ho trobo una mica complicat....
D'altra banda he estat aquí a Taiwan vora de dues setmanes i una mica més. Suposo que són moltes novetats a la meva vida: deixar la feina a PwC, venir a viure durant sis mesos a Taiwan, haver vingut sense la Shu Ping, haver-me-les per aconseguir un visat que suposava més fàcil d'aconseguir, etc, el cas és que em sembla com si hagués passat un mes o més... És la meva quarta incursió al món taiwanès i sens dubte la més independent de totes.
Aquí la vida sembla anar a un ritme esfereïdor, fins i tot les escales mecàniques del metro de Taipei van tan ràpides que recomanen als ancians que vagin amb ascensor.
Pel que fa al meu xinès va millorant, però encara em queda molt per fer. Abans d'ahir vaig aconseguir el llibre de text que la Shu Ping va comprar aquí per que estudiés xinès tradicional i les clases per a casats amb taiwanesos no comencen fins al 14 de febrer.
Dedicaré més posts al menjar i al mercat de nit i també a la nit de cap d'any, però per ara estic a l'espera de renovar el meu passaport, perque a la meva vinguda vaig haver de renovar-lo a l'aeroport de Madrid a corre cuita i només me'l van fer per 6 mesos (periode mínim de validesa) per poder entrar a Taiwan. Total que em vaig haver de fer el passaport al Consulat d'Espanya a Taipei que tindrà una validesa d'un any i així podré viatjar com a mínim fins el maig de 2011.´
De moment, en breu, hauré d'anar a Hong Kong per fer-me el visat de de visitant en motiu de "reunió familiar" donat que ja vaig oficialitzar la meva boda a Tainan.
Ara estic mirant el formulari de petició del visat.
http://www.boca.gov.tw/ct.asp?xItem=1744&ctNode=273&mp=1
He fet vora de 300 fotos. En posts subsegüents posaré fotos.
Bon any 2010 a tothom i feliz any 100 a Taiwan.

No comments:

Post a Comment